.

2021-07-08

Padangos, ko gero, yra didžiausios nuolatinės motociklų priežiūros išlaidos. Tai reiškia, kad tinkamų padangų pirkimas ir teisinga jų priežiūra yra vienas svarbiausių dalykų.

„Cruiser“ ir „Touring“ padangos yra sukurtos taip, kad užtikrintų didelę ridą ir stabilumą, tačiau yra pakankamai tvirtos, kad galėtų atlaikyti dideles apkrovas. Kai kurios, pavyzdžiui, „Dunlop Elite 4“, gali rinktis tiek su diagonaliniu tiek su radialiniu variantu. „Elite 4“ protektoriaus raštas ir daugialypė struktūra suteikia ilgesnę ridą ir tolygų nusidėvėjimą.

 

Kokias padangas pirkti greičiausiai daugiausia lems motociklo tipas, kuriuo važiuojate, ir padangų, su kuriomis gamykliškai numatyta rekomendacijos. Nėra daug svarių argumentų ant siauresnio ratlankio mauti “riebesnes” padangas, realiai tai gali suprastinti valdymą, neteisingai rodyti spidometrą. Vis dėlto tam tikrais atvejais gali tekti pritaikyti šiek tiek platesnę padangą, kad uždėtumėt norimo “brendo” padangas.

Sportinėmis turistinėmis padangomis siekiama užtikrinti didelę ridą ir valdomumą šiandieniams techniškai pažengusiems motociklams. Pvz. „Metzeler RoadTec 01” (kairiau) protektoriaus raštas pagerina sukibimą su šlapiu ar sausu paviršiumi, o dvigubas junginys užtikrina patikimą sukibimą posūkiuose ir ilgą tarnavimo laiką. O pvz. ”Bridgestone  T30 EVO” (dešniau) naudoja tokius junginius, kad pagerintų sukibimą ir valdymą, ypač ant drėgnų paviršių.

Apskritai į sukibimą ir kilometražą galite žiūrėti kaip į du priešingus dalykus, jei vieno reikia daugiau tai kitos bus mažiau. Sportinių motociklų padangos gerai laikosi posūkiuose, tačiau greitai nusidėvi važiuojant greitkeliu. Kruizinės ir turistinės padangos tarnauja ilgai, tačiau nenorėtumėt posūkyje ”guldyti” motociklo J . Dviejų mišinių padangos su minkšteniais šonais ir kietesniais centrais kaip ir būtų kompromisas, tačiau jų nėra kiekvienam motociklui.

Faktas tas, kad taip kaip važiuojate turi daugiau įtakos pasirinktam mišiniui nei motociklas, kuriuo važiuojate.

Sportinės padangos labai gerai atlieka vieną dalyką: agresyviai važiuojant, ypač posūkiuose gerai sukabiną dangą. Sportinėse padangose ​​paprastai būna mažiau protektoriaus griovelių, ant žemės dedama kuo daugiau gumos. Pvz. „Pirelli Diablo Rosso III“ turi dvigubo mišinio gumą leidžiančią ilgiau dėvėtis centrui, o silicio dioksidas suteikia daugybę sukibimo ”guldant” motociklą posūkyje.

Tinkamos padangos daro didelę įtaką vairuojant lietuje. Sportinių motociklų padangose ​​yra mažiau ir seklesnių protektoriaus griovelių, kad ant dangos būtų daugiau gumos ir geriau sukibtų, tačiau jie ne taip gerai nukreipia vanden, kaip padanga, kurioje yra daug gilių griovelių. Pradėsite keleto dienų kelionę naudodamiesi per daug sportiška padanga ir galite nesunkiai čiuožti nuo kelio lyjant lietuj.

Kad ir kokias padangas pasirinktumėte, geriausias būdas padėti joms tarnauti tol, kol jos gali, yra dažnai tikrinti slėgį. Visos padangos laikui bėgant praranda orą, kai kurios greičiau nei kitos. Kiekvieną kartą, kai perkate padangas, dėkite ir naujus ventilius, geriau naudokite ne plastikinius, o metalinius dangtelius. Įsigykite gerą padangų slėgio matuoklį ir jei išeina turėkite su savimi. Kasdienis slėgio tikrinimas gal ir nereikalingas, bet kas savaitę yra maždaug norma pasitkrinti.

Jeigu neesate tikri dėl padangų pasirinkimo, kreipkitės į mus "MotoMoto", padėsime rasti tinkamiausią variantą.

Daugiau padangų mūsų el.parduotuvėje : MOTOCIKLŲ PADANGOS