- Akcija
- Išparduota
.
GALINIS STABDŽIŲ DISKAS 110495 APRILIA RS / RSV /TUONO 660-1100cc 2011-2024 1VNT
€ 142.70
€ 99.89
Prekės kodas: 233319
Savybės:
- Aukščiausios kokybės nerūdijančiojo plieno stabdžių diskas leidžia užtikrinti didelį stabdymo efektyvumą ir kartu yra itin patvarus.
- Tikslus ventiliacijos angų dydis ir išdėstymas užtikrina vienodą šilumos sklaidą esant didelei šiluminei apkrovai, o stabdžių trinkelių kontaktinis paviršius valomas tolygiai.
Specifikacijos:
- Tvirtinimo skylės: 5 skylės
- Vidinis skersmuo: 102,0 mm
- Išorinis skersmuo: 220 mm
- Storis: 5,0 mm
Tinka:
Gamintojas Modelis Metai
APRILIA RS 660 2020-and up
APRILIA RSV 4 1000 2009-2015
APRILIA RSV 4 1000 RF 2015-2016
APRILIA RSV 4 1000 RF 2017-2018
APRILIA RSV 4 1000 RR 2015-2016
APRILIA RSV 4 1000 RR 2017-2020
APRILIA RSV 4 1100 2021-and up
APRILIA RSV 4 1100 Factory 2019-2020
APRILIA RSV 4 1100 Factory 2021-and up
APRILIA Tuono 660 2020-and up
APRILIA Tuono 660 Factory 2022-and up
APRILIA Tuono V4 1000 2011-2013
APRILIA Tuono V4 1000 2014
APRILIA Tuono V4 1100 2021-and up
APRILIA Tuono V4 1100 Factory 2015-2016
APRILIA Tuono V4 1100 Factory 2017-and up
APRILIA Tuono V4 1100 RR 2015-2016
APRILIA Tuono V4 1100 RR 2017-2020
Pirmasis „Moto-Master“ stabdžių diskas buvo pagamintas 1996 m. netoli Eindhoveno (Nyderlandai) Gastono Verono, jauno mechanikos inžinieriaus ir aistringo bekelės motociklininko, tėvų garaže. Gastonas nebuvo patenkintas standartinių savo motociklo stabdžių disko veikimu, todėl nusprendė pasigaminti savo. Bandymai buvo atlikti vietinėse MX trasose ir netrukus paaiškėjo, kad sukurti patikimą stabdžių diską yra daug sunkiau, nei atrodo iš pirmo žvilgsnio. Atkaklumas atsiperka, nes nuo nuolankios pradžios jo tėvų garaže „Moto-Master Brake Systems“ šiandien yra viena iš geriausių ir didelio efektyvumo motociklų stabdžių sistemų gamintoja. Nuo pat įkūrimo 1997 m. mus skatina naujovių troškimas. „Ultra-Lite“ ir vėliau mūsų revoliuciniai „Flame“ diskai yra keletas iš daugelio naujovių, sukūrusių „Moto-Master“ tvirtą pirmaujančio antrinės rinkos stabdžių sistemų gamintojo reputaciją. Įkūrėjas Gastonas Veronas, deja, mirė 2011 m. po avarijos visureigyje, tačiau dvasia gyvuoja. Moto-Master- mes aistringai žiūrime į motociklus ir mūsų misija yra pagerinti savo klientų vairavimo patirtį, suteikiant jiems geriausią įmanomą stabdžių sąranką. Bėgant metams Moto-Master sugebėjo užsitikrinti daugybę nacionalinių, Europos ir pasaulio čempionų titulų beveik visose motociklų sporto šakose, todėl didžiuojamės, kad šiandien Moto-Master MX Grand Prix lenktynėse laimėjęs prekės ženklas. Visi mūsų tyrimai ir plėtra, gamyba ir sandėliavimas yra Nyderlanduose. Rūpinimasis klientais, lankstumas ir greitas pasiekiamumas yra raktiniai žodžiai mūsų ISO 9001:2015 ir TÜV – KBA sertifikuotoje organizacijoje. Turime vieną iš plačiausių stabdžių diskų asortimento pasaulyje, siekdami užtikrinti, kad mūsų platintojų tinklas būtų aprūpintas nuolat. MOTO-MASTER – greičiausiųjų pasaulyje sustabdymas
Gamintojas | Modelis | Metai | Pavadinimas | Kubatūra |
---|---|---|---|---|
APRILIA | RSV4 | 2010 | Factory | 1000 |
APRILIA | RSV | 2009 | 1000 | |
APRILIA | RSV | 2009 | Factory | 1000 |
APRILIA | RSV4 | 2011 | 1000 | |
APRILIA | RSV4 | 2011 | APRC | 1000 |
APRILIA | RSV4 | 2011 | Factory APRC SE | 1000 |
APRILIA | TUONO V4 | 2011 | 1000 | |
APRILIA | RSV4 | 2010 | 1000 | |
APRILIA | RSV4 | 2011 | Factory APRC | 1000 |
APRILIA | TUONO V4 | 2011 | APRC | 1000 |
APRILIA | TUONO V4 | 2012 | APRC | 1000 |
APRILIA | TUONO V4 | 2012 | 1000 | |
APRILIA | RSV4 | 2012 | APRC | 1000 |
APRILIA | RSV4 | 2012 | Factory APRC | 1000 |
APRILIA | RSV4 | 2013 | APRC | 1000 |
APRILIA | RSV4 | 2013 | Factory APRC | 1000 |
APRILIA | TUONO V4 | 2013 | 1000 | |
APRILIA | TUONO V4 | 2013 | APRC | 1000 |
APRILIA | RSV4 | 2014 | APRC | 1000 |
APRILIA | RSV4 | 2014 | Factory APRC | 1000 |
APRILIA | TUONO V4 | 2014 | APRC | 1000 |
APRILIA | RSV4 | 2015 | 1000 | |
APRILIA | TUONO V4 | 2015 | 1100 | |
APRILIA | TUONO V4 | 2015 | Factory | 1100 |
APRILIA | RSV4 | 2016 | 1000 | |
APRILIA | TUONO V4 | 2016 | 1100 | |
APRILIA | TUONO V4 | 2016 | Factory | 1100 |
APRILIA | TUONO V4 | 2017 | 1100 | |
APRILIA | TUONO V4 | 2017 | Factory | 1100 |
APRILIA | RSV4 | 2017 | 1000 | |
APRILIA | RSV4 | 2018 | 1000 | |
APRILIA | TUONO V4 | 2018 | 1100 | |
APRILIA | TUONO V4 | 2018 | Factory | 1100 |
APRILIA | RSV4 | 2019 | 1000 | |
APRILIA | RSV4 | 2019 | Factory | 1100 |
APRILIA | TUONO V4 | 2019 | Factory | 1100 |
APRILIA | TUONO V4 | 2019 | 1100 | |
APRILIA | RSV4 | 2019 | Factory Works | 1000 |
APRILIA | RSV4 | 2020 | Factory | 1100 |
APRILIA | TUONO V4 | 2020 | Factory | 1100 |
APRILIA | TUONO V4 | 2020 | Factory Summit Attack | 1100 |
APRILIA | TUONO V4 | 2020 | 1100 | |
APRILIA | RSV4 | 2020 | Factory Works | 1000 |
APRILIA | RS | 2020 | 660 | |
APRILIA | RSV4 | 2020 | 1000 | |
APRILIA | RSV4 | 2020 | LE | 1000 |
APRILIA | TUONO V4 | 2021 | Factory | 1100 |
APRILIA | TUONO V4 | 2021 | 1100 | |
APRILIA | RS | 2021 | 660 | |
APRILIA | TUONO | 2021 | 660 | |
APRILIA | RSV4 | 2021 | 1100 | |
APRILIA | RSV4 | 2021 | Factory | 1100 |
APRILIA | RS | 2022 | 660 | |
APRILIA | RS | 2022 | Stars and Stripes | 660 |
APRILIA | TUONO | 2022 | Factory | 660 |
APRILIA | TUONO | 2022 | 660 | |
APRILIA | RSV4 | 2022 | 1100 | |
APRILIA | RSV4 | 2022 | Factory | 1100 |
APRILIA | TUONO V4 | 2022 | 1100 | |
APRILIA | TUONO V4 | 2022 | Factory | 1100 |
APRILIA | RSV4 | 2022 | Xtrenta | 1100 |
APRILIA | RS | 2023 | 660 | |
APRILIA | RS | 2023 | Stars and Stripes | 660 |
APRILIA | TUONO V4 | 2023 | 1100 | |
APRILIA | TUONO V4 | 2023 | Factory | 1100 |
APRILIA | TUONO | 2023 | 660 | |
APRILIA | TUONO | 2023 | Factory | 660 |
APRILIA | RSV4 | 2023 | 1100 | |
APRILIA | RSV4 | 2023 | Factory | 1100 |
APRILIA | RS | 2024 | 660 | |
APRILIA | RSV4 | 2024 | 1100 | |
APRILIA | RSV4 | 2024 | Factory | 1100 |
APRILIA | TUONO | 2024 | 660 | |
APRILIA | TUONO | 2024 | Factory | 660 |
APRILIA | TUONO V4 | 2024 | 1100 | |
APRILIA | TUONO V4 | 2024 | Factory | 1100 |