- Akcija
- Išparduota
.
PRIEKINIS STABDŽIŲ DISKAS 113080 / 113081 SUZUKI BANDIT / GS / GSX / RF 250-1200cc 1989-2005 1VNT
€ 321.37
€ 191.21 - € 224.96
Prekės kodas: 233467
Pusė:
Kairė
Dešinė
Kiekis
Savybės:
- Flame diskai pagaminti iš grūdinto ir rafinuoto chromo ir molibdeno lydinio plieno.
- Medžiaga užtikrina itin mažą diskų nusidėvėjimą ir itin efektyvų stabdymą
- Flame diskai tiksliai išpjauti lazeriu, išgręžti CNC staklėmis ir apdirbti paviršiumi, kad būtų idealiai prigludę ir plokšti
- Kontaktiniame paviršiuje esantys ventiliacijos grioveliai skirti veiksmingam aušinimui ir disko valymui, kad būtų pašalintas vanduo ir purvas
- Diskai gali būti naudojami su bet kokio tipo stabdžių trinkelėmis
Specifikacijos:
- Tvirtinimo skylės: 5 skylės
- Vidinis skersmuo: 64,0 mm
- Išorinis skersmuo: 310 mm
- Storis: 5,0 mm
Tinka:
Gamintojas Modelis Metai
SUZUKI Bandit 1200 (non-ABS) 1995-1996
SUZUKI Bandit 1200 (non-ABS) 1997-2000
SUZUKI Bandit 1200 (non-ABS) 2001-2005
SUZUKI Bandit 1200 S (non-ABS) 1995-1996
SUZUKI Bandit 1200 S (non-ABS) 1997-2000
SUZUKI Bandit 1200 S (non-ABS) 2001-2005
SUZUKI Bandit 1200 SZ (non-ABS) 2005
SUZUKI Bandit 1200 Z (non-ABS) 2004-2005
SUZUKI Bandit 400 1990
SUZUKI Bandit 400 1991-1992
SUZUKI Bandit 400 1993
SUZUKI Bandit 400 1994-1997
SUZUKI GS 250 F Bandit 1990-1997
SUZUKI GS 400 F 1989-1992
SUZUKI GSX 1200 2002
SUZUKI RF 900 F 1994-1995
SUZUKI RF 900 F 1996-1998

Pirmasis „Moto-Master“ stabdžių diskas buvo pagamintas 1996 m. netoli Eindhoveno (Nyderlandai) Gastono Verono, jauno mechanikos inžinieriaus ir aistringo bekelės motociklininko, tėvų garaže. Gastonas nebuvo patenkintas standartinių savo motociklo stabdžių disko veikimu, todėl nusprendė pasigaminti savo. Bandymai buvo atlikti vietinėse MX trasose ir netrukus paaiškėjo, kad sukurti patikimą stabdžių diską yra daug sunkiau, nei atrodo iš pirmo žvilgsnio. Atkaklumas atsiperka, nes nuo nuolankios pradžios jo tėvų garaže „Moto-Master Brake Systems“ šiandien yra viena iš geriausių ir didelio efektyvumo motociklų stabdžių sistemų gamintoja. Nuo pat įkūrimo 1997 m. mus skatina naujovių troškimas. „Ultra-Lite“ ir vėliau mūsų revoliuciniai „Flame“ diskai yra keletas iš daugelio naujovių, sukūrusių „Moto-Master“ tvirtą pirmaujančio antrinės rinkos stabdžių sistemų gamintojo reputaciją. Įkūrėjas Gastonas Veronas, deja, mirė 2011 m. po avarijos visureigyje, tačiau dvasia gyvuoja. Moto-Master- mes aistringai žiūrime į motociklus ir mūsų misija yra pagerinti savo klientų vairavimo patirtį, suteikiant jiems geriausią įmanomą stabdžių sąranką. Bėgant metams Moto-Master sugebėjo užsitikrinti daugybę nacionalinių, Europos ir pasaulio čempionų titulų beveik visose motociklų sporto šakose, todėl didžiuojamės, kad šiandien Moto-Master MX Grand Prix lenktynėse laimėjęs prekės ženklas. Visi mūsų tyrimai ir plėtra, gamyba ir sandėliavimas yra Nyderlanduose. Rūpinimasis klientais, lankstumas ir greitas pasiekiamumas yra raktiniai žodžiai mūsų ISO 9001:2015 ir TÜV – KBA sertifikuotoje organizacijoje. Turime vieną iš plačiausių stabdžių diskų asortimento pasaulyje, siekdami užtikrinti, kad mūsų platintojų tinklas būtų aprūpintas nuolat. MOTO-MASTER – greičiausiųjų pasaulyje sustabdymas
Gamintojas | Modelis | Metai | Pavadinimas | Kubatūra |
---|---|---|---|---|
SUZUKI | GSF | 1991 | Bandit | 400 |
SUZUKI | GSF | 1992 | Bandit | 400 |
SUZUKI | GSF | 1993 | Bandit | 400 |
SUZUKI | GSF | 1994 | Bandit | 400 |
SUZUKI | GSF | 1995 | Bandit | 400 |
SUZUKI | RF | 1994 | 900 | |
SUZUKI | RF | 1995 | 900 | |
SUZUKI | RF | 1996 | 900 | |
SUZUKI | RF | 1997 | 900 | |
SUZUKI | GSF | 1996 | Bandit | 1200 |
SUZUKI | GSF | 1997 | Bandit | 1200 |
SUZUKI | GSF | 1998 | Bandit | 1200 |
SUZUKI | GSF | 1999 | Bandit | 1200 |
SUZUKI | GSF | 2000 | Bandit | 1200 |
SUZUKI | GSF | 2001 | Bandit | 1200 |
SUZUKI | GSF | 2002 | Bandit | 1200 |
SUZUKI | GSF | 2003 | Bandit | 1200 |
SUZUKI | GSF | 2004 | Bandit | 1200 |
SUZUKI | GSF | 2005 | Bandit | 1200 |
SUZUKI | GSX | 2002 | Inazuma | 1200 |
SUZUKI | GSF | 1990 | 250 | |
SUZUKI | GSF | 1991 | 250 | |
SUZUKI | GSF | 1992 | 250 | |
SUZUKI | GSF | 1993 | 250 | |
SUZUKI | GSF | 1994 | 250 | |
SUZUKI | GSF | 1992 | Limited | 250 |
SUZUKI | GSF | 1993 | Limited | 250 |
SUZUKI | GSF | 1994 | Limited | 250 |
SUZUKI | GSF | 1995 | 250 | |
SUZUKI | GSF | 1996 | 250 | |
SUZUKI | GSF | 1997 | 250 | |
SUZUKI | GSF | 1989 | 400 | |
SUZUKI | GSF | 1990 | 400 | |
SUZUKI | GSX-R | 1990 | 250 | |
SUZUKI | GSX-R | 1989 | 400 | |
SUZUKI | GSX-R | 1990 | 400 | |
SUZUKI | GSX | 1989 | 400 | |
SUZUKI | GSX | 1990 | Across | 250 |
SUZUKI | GSX | 1991 | Across | 250 |
SUZUKI | GSX | 1992 | Across | 250 |
SUZUKI | GSX | 1993 | Across | 250 |
SUZUKI | GSX | 1994 | Across | 250 |
SUZUKI | GSX | 1995 | Across | 250 |
SUZUKI | GSX | 1996 | Across | 250 |
SUZUKI | GSX | 1997 | Across | 250 |
SUZUKI | GSX | 1991 | Katana | 250 |
SUZUKI | GSX | 1992 | Katana | 250 |
SUZUKI | GS | 1991 | 400 | |
SUZUKI | GS | 1992 | 400 |