- Akcija
- Išparduota
.
SCAR O² RC Vairas Ø28,6mm Beta RR/ VENT DERAPAGE 50/250cc 17-24
€ 119.78
€ 105.11
Prekės kodas: 293362
Spalva:
Juoda
Raudona
Oranžinė
Kiekis
SCAR O² 28,6 mm vairas skirtas MX, SX ir Enduro. Gaminami iš aeronautikos 7050 T6 aliuminio.
Savybės:
- Skersmuo Ø (mm): 28,6
- Aukštis (mm): 99
- Plotis (mm): 802
- Apimtis (mm): 54
- Vairo pakilimas (mm): 65
- Medžiaga: Aliuminis
Tinka:
BETA RR 250 2T RACING [250] | ||||
BETA | RR 250 2T RACING | 250 | 2023 | |
BETA | RR 250 2T RACING | 250 | 2022 | |
BETA | RR 250 2T RACING | 250 | 2021 | |
BETA | RR 250 2T RACING | 250 | 2020 | |
BETA RR 250 2T [250] | ||||
BETA | RR 250 2T | 250 | 2024 | |
BETA | RR 250 2T | 250 | 2023 | |
BETA | RR 250 2T | 250 | 2022 | |
BETA | RR 250 2T | 250 | 2021 | |
BETA | RR 250 2T | 250 | 2020 | |
BETA | RR 250 2T | 250 | 2019 | |
VENT DERAPAGE 50 RR [50] | ||||
VENT | DERAPAGE 50 RR | 50 | 2024 | |
VENT | DERAPAGE 50 RR | 50 | 2023 | |
VENT | DERAPAGE 50 RR | 50 | 2022 | |
VENT | DERAPAGE 50 RR | 50 | 2020 | |
VENT | DERAPAGE 50 RR | 50 | 2019 | |
VENT | DERAPAGE 50 RR | 50 | 2018 | |
VENT | DERAPAGE 50 RR | 50 | 2017 |

Scar - tai prekės ženklas, kurio specializacija - motociklų rinkai skirtos aliuminio atsarginės dalys. Anksčiau gamino ir kūrė trigubas apkabas kai kurioms didžiausioms motociklų rinkos bendrovėms, taip pat keliuose motocikluose įrenginėjo OEM dalis. Šiandien Scar įsitvirtino kaip Europos trigubų tvirtinimų lyderė ir kaip pasaulinė aliumininių kojos atramų su plieniniais įdėklais lyderė. Nuolatinės Scar komandos inovacijos užtikrina gebėjimą suteikti motociklininkams didelio našumo ir aukščiausios kokybės gaminius jų sėkmei užtikrinti.
Gamintojas | Modelis | Metai | Pavadinimas | Kubatūra |
---|---|---|---|---|
BETA | RR | 2017 | Sport | 50 |
BETA | RR | 2017 | Racing | 50 |
BETA | RR | 2017 | 50 | |
BETA | RR | 2017 | Motard | 50 |
BETA | RR | 2017 | Motard Sport | 50 |
BETA | RR | 2017 | Motard Track | 50 |
BETA | RR | 2018 | Motard Sport | 50 |
BETA | RR | 2018 | Motard Track | 50 |
BETA | RR | 2018 | Motard | 50 |
BETA | RR | 2018 | Sport | 50 |
BETA | RR | 2018 | Racing | 50 |
BETA | RR | 2018 | 50 | |
BETA | RR | 2019 | Oil mix | 250 |
BETA | RR | 2019 | 50 | |
BETA | RR | 2019 | Racing | 50 |
BETA | RR | 2019 | Sport | 50 |
BETA | RR | 2019 | Motard | 50 |
BETA | RR | 2019 | Motard Sport | 50 |
BETA | RR | 2019 | Motard Track | 50 |
BETA | RR | 2019 | Racing | 250 |
BETA | RR | 2020 | Oil mix | 250 |
BETA | RR | 2020 | Racing | 250 |
BETA | RR | 2020 | 50 | |
BETA | RR | 2020 | Sport | 50 |
BETA | RR | 2020 | Racing | 50 |
BETA | RR | 2020 | Motard | 50 |
BETA | RR | 2020 | Motard Sport | 50 |
BETA | RR | 2020 | Motard Track | 50 |
BETA | RR | 2021 | Oil mix | 250 |
BETA | RR | 2021 | Racing | 250 |
BETA | RR | 2022 | Oil mix | 250 |
BETA | RR | 2022 | Racing | 250 |
BETA | RR | 2022 | 50 | |
BETA | RR | 2022 | Sport | 50 |
BETA | RR | 2022 | Racing | 50 |
BETA | RR | 2022 | Motard | 50 |
BETA | RR | 2022 | Motard Sport | 50 |
BETA | RR | 2022 | Motard Track | 50 |
BETA | RR | 2023 | 50 | |
BETA | RR | 2023 | Sport | 50 |
BETA | RR | 2023 | Motard | 50 |
BETA | RR | 2023 | Motard Sport | 50 |
BETA | RR | 2023 | Motard Track | 50 |
BETA | RR | 2023 | Racing | 50 |
BETA | RR | 2023 | Oil mix | 250 |
BETA | RR | 2023 | Racing | 250 |