- Akcija
- Naujiena
.
Komutatorius / kompiuteris ECU MALOSSI Digitronic 2T 50cc Euro 4+5 (Minarelli AM6)
Prekės kodas: 289712
Malossi didžiuojasi galėdamas pasiūlyti savo naująjį Digitronic ECU su kintamu uždegimo laiku!
Palyginti su originaliu ECU, Malossi visiškai pakeitė uždegimo laiko veikimo programos ir padidino apsukų ribą iki 15 000 aps./min.
Naujasis „Digitronic“ valdo uždegimo laiką ir SAS vožtuvą.
Uždegimo laiko veikimo žemėlapis
Uždegimo laikas valdomas atliekant tiesinę trimačio veikimo žemėlapio interpoliaciją, kurioje yra 16 variklio sūkių skaičiaus ir 8 variklio temperatūros lūžio taškų.
SAS vožtuvo veikimo žemėlapis
Antrinis oro tiekimas į droselio korpuso pagrindą leidžia variklio valdymo sistemai kompensuoti netiesiškumą, būdingą karbiuratoriaus sistemoms.
SAS vožtuvą (antrinį oro šaltinį) valdo ECU, kuris atlieka tiesinę našumo žemėlapio interpoliaciją, kuriame yra 16 variklio sūkių skaičiaus ir 8 variklio temperatūros lūžio taškų.
SAS vožtuvas sumažina išmetamųjų teršalų kiekį ir optimizuoja variklio darbą visomis eksploatavimo sąlygomis.
Sukurta taip, kad būtų galima prijungti ir žaisti, kitaip tariant, suderinama su originaliais jutikliais ir pavaromis
Kalibravimas ir tikslus reguliavimas leidžia neabejotinai padidinti variklio našumą.
Laiko reguliavimas
RPM ribotuvas: 15 000 RPM
Tinka modeliams:
Beta RR 50 Enduro H2O 2T E4 '17-'20 (AM6)
Beta RR 50 Enduro H2O 2T E5 '21-'22 (AM6)
Beta RR 50 Enduro H2O 2T E5 '23-> (AM6)
Beta RR 50 Motard H2O 2T E4 '17-'20 (AM6)
Beta RR 50 Motard H2O 2T E5 '21-'22 (AM6)
Beta RR 50 Motard H2O 2T E5 '23-> (AM6)
Beta RR 50 Motard Track H2O 2T E4 '17-'20 (AM6)
Beta RR 50 Motard Track H2O 2T E5 '21-> (AM6)
Fantic TL 50 Enduro Casa H2O 2T E4 '17-'20 (AM6)
Fantic TL 50 Enduro Competition H2O 2T E4 '17-'20 (AM6)
Fantic TL 50 Enduro Performance H2O 2T E4 '17-'20 (AM6)
Fantic TX 50 Motard Casa H2O 2T E4 '17-'20 (AM6)
Fantic TX 50 Motard Competition H2O 2T E4 '17-'20 (AM6)
Fantic TX 50 Motard Performance H2O 2T E4 '17-'20 (AM6)
Fantic XE 50 Enduro Competition H2O 2T E5 '21-> (AM6)
Fantic XE 50 Enduro Performance H2O 2T E5 '21-> (AM6)
Fantic XM 50 Motard Competition H2O 2T E5 '21-> (AM6)
Fantic XM 50 Motard Performance H2O 2T E5 '21-> (AM6)
Rieju MRT 50 Enduro H2O 2T E4 '18-'20 (AM6)
Rieju MRT 50 Enduro H2O 2T E5 '21-> (AM6)
Rieju MRT 50 Motard H2O 2T E4 '18-'20 (AM6)
Rieju MRT 50 Motard H2O 2T E5 '21-> (AM6)
Rieju RS3 50 Sport H2O 2T E4 '18-'20 (AM6)
Vent Baja 50 H2O 2T E4 '18-'20 (AM6)
Vent Baja 50 H2O 2T E5 '21-> (AM6)
Vent Baja 50 RR H2O 2T E4 '18-'20 (AM6)
Vent Baja 50 RR H2O 2T E5 '21-> (AM6)
Vent Derapage 50 H2O 2T E4 '18-'20 (AM6)
Vent Derapage 50 H2O 2T E5 '21-> (AM6)
Vent Derapage 50 RR H2O 2T E4 '18-'20 (AM6)
Vent Derapage 50 RR H2O 2T E5 '21-> (AM6)

MALOSSI - įkurta Armando Malossi Italijoje 1930 metais kaip sportinių dalių gamintojas motoroleriams. Iš pradžių įmonė specializavosi "Dell'orto" motociklų karbiuratorių tobulinimu. Ši stipri asociacija tęsiasi iki šiol, nes įmonė siūlo didžiulį karbiuratorių asortimentą ir įvairius rinkinius motoroleriams ir motociklams. Taip pat "Malossi" galima cilindrus ir variatorius, skirtus naudoti lenktynėse ir viešuosiuose keliuose. Šiuo metu įmonė gamina dvi produktų linijas - "Malossi" ir "MHR" (Malossi Hyper Racing).
Gamintojas | Modelis | Metai | Pavadinimas | Kubatūra |
---|---|---|---|---|
BETA | RR | 2017 | Sport | 50 |
BETA | RR | 2017 | Racing | 50 |
BETA | RR | 2017 | 50 | |
BETA | RR | 2017 | Motard | 50 |
BETA | RR | 2017 | Motard Sport | 50 |
BETA | RR | 2017 | Motard Track | 50 |
FANTIC | E | 2017 | Performance | 50 |
FANTIC | E | 2017 | Casa | 50 |
FANTIC | M | 2017 | Performance | 50 |
FANTIC | M | 2017 | Casa | 50 |
BETA | RR | 2018 | Motard Sport | 50 |
BETA | RR | 2018 | Motard Track | 50 |
BETA | RR | 2018 | Motard | 50 |
BETA | RR | 2018 | Sport | 50 |
BETA | RR | 2018 | Racing | 50 |
BETA | RR | 2018 | 50 | |
FANTIC | E | 2018 | Casa | 50 |
FANTIC | M | 2018 | Casa | 50 |
RIEJU | MRT | 2018 | Freejump | 50 |
RIEJU | MRT | 2018 | Replica | 50 |
RIEJU | MRT | 2018 | Pro Supermoto | 50 |
RIEJU | RS3 | 2018 | 50 | |
RIEJU | RS3 | 2018 | Naked | 50 |
FANTIC | CABALLERO | 2017 | Casa | 50 |
FANTIC | CABALLERO | 2018 | Casa | 50 |
FANTIC | CABALLERO | 2019 | Casa | 50 |
FANTIC | CABALLERO | 2017 | Performance | 50 |
FANTIC | CABALLERO | 2018 | Performance | 50 |
FANTIC | CABALLERO | 2019 | Performance | 50 |
FANTIC | CABALLERO | 2017 | Motard Casa | 50 |
FANTIC | CABALLERO | 2018 | Motard Casa | 50 |
FANTIC | CABALLERO | 2019 | Motard Casa | 50 |
FANTIC | CABALLERO | 2017 | Motard Performance | 50 |
FANTIC | CABALLERO | 2018 | Motard Performance | 50 |
FANTIC | CABALLERO | 2019 | Motard Performance | 50 |
BETA | RR | 2019 | 50 | |
BETA | RR | 2019 | Racing | 50 |
BETA | RR | 2019 | Sport | 50 |
BETA | RR | 2019 | Motard | 50 |
BETA | RR | 2019 | Motard Sport | 50 |
BETA | RR | 2019 | Motard Track | 50 |
RIEJU | MRT | 2019 | Freejump | 50 |
RIEJU | MRT | 2019 | Pro Supermoto | 50 |
RIEJU | MRT | 2019 | 50 | |
RIEJU | MRT | 2019 | Replica | 50 |
RIEJU | MRT | 2019 | Black Edition | 50 |
RIEJU | RS3 | 2019 | 50 | |
BETA | RR | 2020 | 50 | |
BETA | RR | 2020 | Sport | 50 |
BETA | RR | 2020 | Racing | 50 |
BETA | RR | 2020 | Motard | 50 |
BETA | RR | 2020 | Motard Sport | 50 |
BETA | RR | 2020 | Motard Track | 50 |
FANTIC | CABALLERO | 2020 | Casa | 50 |
FANTIC | CABALLERO | 2020 | Performance | 50 |
FANTIC | CABALLERO | 2020 | Motard Casa | 50 |
FANTIC | CABALLERO | 2020 | Motard Performance | 50 |
RIEJU | MRT | 2020 | Freejump | 50 |
RIEJU | MRT | 2020 | Pro Supermoto | 50 |
RIEJU | MRT | 2020 | 50 | |
RIEJU | RS3 | 2020 | 50 | |
RIEJU | MRT | 2020 | Trophy | 50 |
BETA | RR | 2021 | 50 | |
BETA | RR | 2021 | Sport | 50 |
BETA | RR | 2021 | Racing | 50 |
BETA | RR | 2021 | Motard | 50 |
BETA | RR | 2021 | Motard Sport | 50 |
BETA | RR | 2021 | Motard Track | 50 |
RIEJU | MRT | 2020 | Replica | 50 |
RIEJU | MRT | 2021 | Supermoto | 50 |
RIEJU | MRT | 2021 | 50 | |
RIEJU | MRT | 2021 | Freejump | 50 |
RIEJU | MRT | 2021 | Replica | 50 |
RIEJU | MRT | 2021 | All Black | 50 |
RIEJU | MRT | 2021 | Trophy | 50 |
RIEJU | MRT | 2022 | 50 | |
RIEJU | MRT | 2022 | Trophy | 50 |
RIEJU | MRT | 2022 | Supermoto | 50 |
BETA | RR | 2022 | 50 | |
BETA | RR | 2022 | Sport | 50 |
BETA | RR | 2022 | Racing | 50 |
BETA | RR | 2022 | Motard | 50 |
BETA | RR | 2022 | Motard Sport | 50 |
BETA | RR | 2022 | Motard Track | 50 |
FANTIC | XM | 2021 | Performance | 50 |
FANTIC | XM | 2021 | Competition | 50 |
FANTIC | XE | 2021 | Performance | 50 |
FANTIC | XE | 2021 | Competition | 50 |
FANTIC | XM | 2022 | Performance | 50 |
FANTIC | XM | 2022 | Competition | 50 |
FANTIC | XE | 2022 | Performance | 50 |
FANTIC | XE | 2022 | Competition | 50 |
BETA | RR | 2023 | 50 | |
BETA | RR | 2023 | Sport | 50 |
BETA | RR | 2023 | Motard | 50 |
BETA | RR | 2023 | Motard Sport | 50 |
BETA | RR | 2023 | Motard Track | 50 |
BETA | RR | 2023 | Racing | 50 |
FANTIC | XE | 2023 | Performance | 50 |
FANTIC | XE | 2023 | Competition | 50 |
FANTIC | XM | 2023 | Performance | 50 |
FANTIC | XM | 2023 | Competition | 50 |
RIEJU | MRT | 2023 | 50 | |
RIEJU | MRT | 2023 | Supermoto | 50 |
RIEJU | MRT | 2023 | Trophy | 50 |