- Akcija
- Naujiena
.
POLINI išmetimo sistema RIEJU MRT 50 10-24
Prekės kodas: 301359
Polini Motori, nuolat sekdama 2-taktų 50 kub. cm supermoto ir enduro motociklų evoliuciją, pristato specialiai šiai kategorijai skirtą išmetimo sistemų seriją. Nauji išplėtimo vamzdžiai sukurti taip, kad idealiai derėtų su tokių motociklų rėmų formomis kaip Aprilia, Beta, Derbi, Gilera, Rieju, Sherco, Yamaha, užtikrinant tiek lengvą montavimą, tiek optimalų veikimą.
Išmetimo sistema nėra homologuota naudoti viešajame eisme – skirta naudoti tik trasose. Ji pasižymi aukštu patikimumu ir puikiais rezultatais visame sūkių diapazone – nuo žemų iki aukštų apsukų, pagerindama variklio galios atidavimą ir reakciją.
Duslintuvas pagamintas iš juodai anodizuoto aliuminio ir yra išardomas, todėl vidaus vatos keitimas tampa paprastas ir greitas.
Savybės:
- Naudojimas: tik trasose (ne homologuota)
- Skirta 50cc 2T motociklams (Supermoto / Enduro)
- Duslintuvas: juodai anodizuotas aliuminis, išardomas
- Išmetimo vamzdžiai: plienas
- Didelis patikimumas ir efektyvumas
Tinka:
RIEJU | MRT 50 SM PRO | 50 | 2024 | |
RIEJU | MRT 50 SM PRO | 50 | 2023 | |
RIEJU | MRT 50 SM PRO | 50 | 2022 | |
RIEJU | MRT 50 SM PRO | 50 | 2021 | |
RIEJU | MRT 50 SM PRO | 50 | 2020 | |
RIEJU | MRT 50 SM PRO | 50 | 2019 | |
RIEJU | MRT 50 SM PRO | 50 | 2018 | |
RIEJU | MRT 50 SM PRO | 50 | 2017 | |
RIEJU | MRT 50 SM PRO | 50 | 2016 | |
RIEJU | MRT 50 SM PRO | 50 | 2015 | |
RIEJU | MRT 50 SM PRO | 50 | 2014 | |
RIEJU | MRT 50 SM PRO | 50 | 2013 | |
RIEJU | MRT 50 SM PRO | 50 | 2012 | |
RIEJU | MRT 50 SM PRO | 50 | 2011 | |
RIEJU MRT 50 SM REPLICA [50] | ||||
RIEJU | MRT 50 SM REPLICA | 50 | 2019 | |
RIEJU MRT 50 SM TROPHY [50] | ||||
RIEJU | MRT 50 SM TROPHY | 50 | 2024 | |
RIEJU | MRT 50 SM TROPHY | 50 | 2023 | |
RIEJU | MRT 50 SM TROPHY | 50 | 2022 | |
RIEJU | MRT 50 SM TROPHY | 50 | 2021 | |
RIEJU | MRT 50 SM TROPHY | 50 | 2020 |
RIEJU | MRT 50 SM TROPHY | 50 | 2019 | |
RIEJU | MRT 50 SM TROPHY | 50 | 2018 | |
RIEJU | MRT 50 SM TROPHY | 50 | 2017 | |
RIEJU MRT 50 SM [50] | ||||
RIEJU | MRT 50 SM | 50 | 2024 | |
RIEJU | MRT 50 SM | 50 | 2023 | |
RIEJU | MRT 50 SM | 50 | 2022 | |
RIEJU | MRT 50 SM | 50 | 2021 | |
RIEJU | MRT 50 SM | 50 | 2020 | |
RIEJU MRT 50 [50] | ||||
RIEJU | MRT 50 | 50 | 2021 | |
RIEJU | MRT 50 | 50 | 2020 | |
RIEJU | MRT 50 | 50 | 2019 | |
RIEJU | MRT 50 | 50 | 2018 | |
RIEJU | MRT 50 | 50 | 2017 | |
RIEJU | MRT 50 | 50 | 2016 | |
RIEJU | MRT 50 | 50 | 2015 | |
RIEJU | MRT 50 | 50 | 2014 | |
RIEJU | MRT 50 | 50 | 2013 | |
RIEJU | MRT 50 | 50 | 2012 | |
RIEJU | MRT 50 | 50 | 2011 | |
RIEJU | MRT 50 | 50 | 2010 |
RIEJU | MRT 50 | 50 | 2009 |

"POLINI" yra Italijos motociklų, mopedų ir motorolerių tiuningo dalių gamintojas. Be kitų produktų, jie gamina cilindrus ir variatorius, skirtus tiek lenktynėms, tiek keliams. Įmonė buvo įkurta, kai italų karys Battista Polini grįžo iš tarnybos Antrajame pasauliniame kare ir pradėjo gaminti dviračius, kurie buvo populiaros ir didelis perkamumas. Pirmasis įmonės logotipas buvo avinas, kuris buvo Battistos bataliono herbas. Kai 1940-aisiais pasirodė pirmieji Vespa ir Lambretta motoroleriai, buvo pradėtos gaminti jų dalys.
Gamintojas | Modelis | Metai | Pavadinimas | Kubatūra |
---|---|---|---|---|
RIEJU | MRT | 2011 | 50 | |
RIEJU | MRT | 2011 | Pro Supermoto | 50 |
RIEJU | MRT | 2011 | Competition | 50 |
RIEJU | MRT | 2010 | 50 | |
RIEJU | MRT | 2010 | Pro Supermoto | 50 |
RIEJU | MRT | 2010 | Competition | 50 |
RIEJU | MRT | 2012 | 50 | |
RIEJU | MRT | 2012 | Competition | 50 |
RIEJU | MRT | 2015 | 50 | |
RIEJU | MRT | 2012 | Pro Supermoto | 50 |
RIEJU | MRT | 2015 | Pro Supermoto | 50 |
RIEJU | MRT | 2014 | 50 | |
RIEJU | MRT | 2013 | Pro Supermoto | 50 |
RIEJU | RS3 | 2015 | Pro | 50 |
RIEJU | MRT | 2013 | 50 | |
RIEJU | MRT | 2013 | Competition | 50 |
RIEJU | MRT | 2014 | Pro Supermoto | 50 |
RIEJU | RS3 | 2013 | Pro | 50 |
RIEJU | RS3 | 2014 | Pro | 50 |
RIEJU | MRT | 2016 | 50 | |
RIEJU | MRT | 2016 | Pro Supermoto | 50 |
RIEJU | RS3 | 2016 | Pro | 50 |
RIEJU | MRT | 2017 | 50 | |
RIEJU | MRT | 2017 | Pro Supermoto | 50 |
RIEJU | RS3 | 2017 | Pro | 50 |
RIEJU | MRT | 2018 | Freejump | 50 |
RIEJU | MRT | 2018 | Replica | 50 |
RIEJU | MRT | 2018 | Pro Supermoto | 50 |
RIEJU | MRT | 2019 | Freejump | 50 |
RIEJU | MRT | 2019 | Pro Supermoto | 50 |
RIEJU | MRT | 2019 | 50 | |
RIEJU | MRT | 2019 | Replica | 50 |
RIEJU | MRT | 2019 | Black Edition | 50 |
RIEJU | MRT | 2020 | Freejump | 50 |
RIEJU | MRT | 2020 | Pro Supermoto | 50 |
RIEJU | MRT | 2020 | 50 | |
RIEJU | MRT | 2020 | Trophy | 50 |
RIEJU | MRT | 2009 | 50 | |
RIEJU | MRT | 2020 | Replica | 50 |
RIEJU | MRT | 2021 | Supermoto | 50 |
RIEJU | MRT | 2021 | 50 | |
RIEJU | MRT | 2021 | Freejump | 50 |
RIEJU | MRT | 2021 | Replica | 50 |
RIEJU | MRT | 2021 | All Black | 50 |
RIEJU | MRT | 2021 | Trophy | 50 |
RIEJU | MRT | 2022 | 50 | |
RIEJU | MRT | 2022 | Trophy | 50 |
RIEJU | MRT | 2022 | Supermoto | 50 |
RIEJU | MRT | 2023 | 50 | |
RIEJU | MRT | 2023 | Supermoto | 50 |
RIEJU | MRT | 2023 | Trophy | 50 |